søndag 13. mai 2007

Sjokolade er godt.

Har jobbet i hele helgen , så det er ikke blitt så mye av verken strikking eller blogging.

På lørdag før jeg skulle gå på senvakt , begynte jeg å lage vannbakkelsdeig. Hadde ikke laget det før. Laget noen lange pølser på størrelse med en lang finger og litt til.Når den var ferdig stekt
snittet jeg den på langs og fylte den med sjokolademose.Det kom litt smeltet sjokolade på toppen.I frankrike kalles dette lynet, det er fordi det er så godt og blir spist så fort opp.
Det gikk så fort at det ble ikke tatt bilde av det en gang. Skal prøve neste gang for det blir ikke siste gang jeg lager dem.

Det er så fint på denne årtiden av året. Blomstene begynner å blomster, fuglene synger og solen skinner.Man kan ikke ha det bedre.Nå er det ikke lenge til 17 mai. Jeg må snart begynne å finne finstasen frem.

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Jeg laget vannbakkels for ei ukes tid siden. Lagde eggekrem fra skrætsj som jeg fylte de med, og hadde ferske jordbær ved siden av. Det ble svært bra. Og de ble borte så fort at jeg har ikke noe bilde jeg heller...
; )

Tror jeg må prøve "lynet" neste gang=D