fredag 17. oktober 2008

jeg syr jeg syr tideliboom.

Luen er sydd i rosa og rødt ribb, er til ca str 8 år.

Jeg er også blitt bitt av basillen i å sy barne klær. det er veldig morsomt å kombinere stoffer og farge. har både en symaskin som syr littavhvert og en overlook,da kommer jeg langt.
Hadde en opptelling i barne klær sy bøkene mine og jeg kom til fem stk. ikke verst.
1.børnetøy 0-3 år av meedom
2.børnetøy 4-7 år av meedom
3.sy til barn 1-4 år av rikke misciattelli
4.sy sejt børnetøj av lenee grue og louise strand
5.sy og strik børnetøj 4-10 år av ulla welinder

Grønn smalstripet fløyel sele kjole str ca.2 år stoffet er fra frankrike.

Jogge dress i mønstret isoli eller joggestoff med lilla ribb.isoli stoffet er fra frankrike jeg fikk et
reste lager av en veninne som skulle flytte og som ikke ville ha med restestoffene sine.
Kosebukse i str.ca 2 år.bomullstoff fra mandal veveri og sort ribb
Jule selekjole. i str. ca 2 år. stoffet kommer fra Åhelens og er i bomull.
Kosebukse.str 2 år. grønnt stoff med hvite flodhester på fra ikea, og rosa og rødt ribb.
Kosebukse i julestoffet fra åhlens og omslagsforklede i samme stoff.str ca 86 .

Det samme settet sett i en annen vinkel.

Ingen kommentarer: