mandag 2. februar 2009

UTFORDRINGEN


Dette bilde ble tatt av min eldste datter, i min tantes hage i kjøbenhavn høsten 2007.
Meg og mine to jenter hadde høstferie, og vi la ut på en kjøretur skandinavia rundt.
Vi begynte i kristiansand og ferja til danmark , kjørte til kjøbenhavn og videre til sverige, opp til oslo, kongsberg og hjem igjen til sørlandet. det tok oss en hel uke, og det var en herlig tur med besøk til mange av våre familie medlemmer.Jentene fikk uthulet et gresskar, jeg synes det ble fint.



UTFORDRING.


Jeg fikk en utfordring av anneshobbyblogg her om dagen.


Den går ut på å gå inn på sine bilder,finne mappe nr.6 , og deretter bilde nr.6 i den mappa.


Post bildet på bloggen og fortell litt om det. Send deretter utfordringen videre til 6 med bloggere.


Denne utfordringen har gått en stund og det er sikkert mange som har fått den.Den som følger seg truffet til en utfordring må gjerne ta den, ellers så har jeg noen jeg vil gi den til.

Periodestrikker`n.

judith sin strikkeblogg.


1 kommentar:

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra