tirsdag 10. april 2007

Hvor ble det av tiden?

Jeg får nesten ikke tid til å blogge,har brukt tiden til å surfe i bloggverden.Der er det så mye
fin innspirasjon.
Nå er påsken over og jeg skal på jobb i morgen etter en ukes påskefri.
jobber 50% så da får jeg tid til å dyrke hobbyene mine på fridagene .

Jeg er blitt spurt om jeg kan lage noen sokker med mange farger på til en basar,
hun som skulle gi dem er en kolega.Fikk det oppdraget i fjord også, det er fint å hjelpe andre.
Bilde kommer senere.
I morgen skal jeg og noen til i husflidslaget her holde barnggruppe. Det er tredje gangen vi har det og responsen har vært suveren. Barnene er i skolealder, og i morgen skal det være
strikking.Gleder meg .
Strikker nå på lommetøfler de er morsomme og veldig enkle å lage.
(bilde senere).

Ingen kommentarer: