søndag 26. oktober 2008

En helt vanlig sy søndag.

I dag har ikke været vært det beste, med vind og regn er det best å holde seg inne ved symaskinen og stoffbunken. Jeg hadde en tur til kristiansand i går med min søster, niese og datter for å få med oss high school musical 3 og det ble en helsuper kinotur for de to jentene på 6 år.

Fikk tid til en tur innom Åhlens for å shoppe stoff. Putene er laget med stoff derfra og innmat fra ikea.



Denne vesken er laget av voksduk og ett sort bommul stoff.Mønsteret har jeg funnet på en svensk blogg men kan ikke huske hvor.minste jenta mi på 6 år har lenge hatt ett ønske om ett lilla sklørt.
Det har hun fått nå . stoff fra åhlens oh ribb fra min lokale stoffbutikk.Den også i lilla.mønsteret er fra en av mine sy bøker, cirkelformet nederdel.
Ennu ett cirkelformet nederdel, mønster og stoff fra samme sted som bilde over.
På dette bilde har jeg fått hjelp til å vise skjørtet(min eldste datter)

Ingen kommentarer: